Kniha s receptom na úspešný život

13. októbra 2015, pskakal, Informatika život

Mnoho ľudí na celom svete si Bibliu veľmi váži napriek tomu, že ju poznajú len málo alebo vôbec nie a patria k inému náboženstvu. Lin z Činy hovorí: ´Biblia je dobre známa náboženská kniha. Ale nie je to čínska kniha a Číňanom nemá veľmi čo povedať´.

Amit z Indie vysvetľuje: ´Som hinduista, ale svätým knihám nášho náboženstva vôbec nerozumiem. Tak ako by som mohol rozumieť Svätej Biblii´? A Jumiko z Japonska: ´Vážim si Bibliu ako starú knihu a počula som, že je to bestseller. Ale ja osobne som nikdy žiadnu nevidela´.

Určite rozumní ľudia si kladú otázku: ´Načo by som sa mal snažiť porozumieť Biblii´? Odpoveď je jednoduchá. Keď človek pochopí Bibliu a čo sa v nej píše, pomôže mu to: 1. žiť zmysluplným spôsobom života, 2. riešiť rodinné problémy, 3. úspešne zvládať stres, 4. zlepšiť si osobné vzťahy s inými, 5. rozumne hospodáriť s peniazmi.